copyrigth Rose-marie röös

torsdag 22 april 2010

Hejsan !
Rosie heter jag är 32 år gammal och lever med min familj bestående av sambo, hårig sak på 45 år. Tre barn var av två bio ett är sambons . i ålder 7 -10 år. Jag har bloggat sen 2008 , egentligen är det min hund Zibbe som bloggar. Tyvärr tycker Zibbe att vi ska byta blogg portal eller vad det heter för han tror att han kan tjäna pengar på detta , snacka om divig Chihuahua , för det är precis vad han är en korsning mellan katt och hund med ett ego lika stort som guds. Jag har åtagit mig det masstodonta arbetet att försöka förra över den gamla bloggen , dvs 50 inlägg med över 5000 läsare, vi håller tummar och tassar att det ska gå..... hoppas ni kommer och nosar på oss ofta
voff Zibbe och Rosie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

besöksräknare